Annuleren

Zo lang je bestelling nog niet verzonden is kun je deze altijd annuleren. Dit kan je in je account doen in de detailpagina van je bestelling.

Aangezien wij er naar streven binnen één werkdag het artikel bij je te leveren werken wij razendsnel. Het kan daardoor zijn dat je te laat bent met je annulering. Je kunt dan uiteraard de bestelling altijd nog retourneren.

Terugbetaling bij annuleren

Wanneer je een bestelling annuleerd wordt de terugbetaling direct in gang gezet. Wij streven er naar om onderstaande periodes te hanteren.

iDEAL: binnen 5 werkdagen.
Creditcard: binnen 10 werkdagen.
Cadeaubon/- code: binnen 1 werkdag weer opgewaardeerd. Tip: je kunt de waarde controleren in je account.

Bestelling door ons geannuleerd

Het kan voorkomen dat je bestelling niet leverbaar is. Wij zijn in dit geval gedwongen je bestelling zelf te annuleren. Je zult hierover altijd per mail op de hoogte worden gesteld waarom dit het geval is.

De meest voorkomende redenen hiervoor zijn:

De voorraad is op
De adresgegevens zijn onduidelijk of kloppen niet
De bestelling kon niet bevestigd worden door ons systeem

In dit geval krijg je niet automatisch een nieuw artikel, maar we zorgen wel dat je snel terugbetaald wordt.