Bestellen

U kunt in 3 eenvoudige stappen een bestelling plaatsen:

  1. Plaats je artikel in het winkelwagentje en ga naar bestellen
  2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en een eventuele inpakservice.
  3. Rond af door te betalen via iDEAL, Creditcard of met een Cadeaubon/-kaart.

Als je nog geen account hebt kun je deze ook tijdens het bestellen aanmaken.
Onze mederwerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.

Bestelling bevestiging

Als je een bestelling heeft geplaatst krijg je automatisch een e-mail met de bevestiging.
Mocht je binnen 45 minuten nog geen bevestiging hebben ontvangen, controleer dan je account of de bestelling hier wel in staat. Is dit niet het geval, neem dan contact op met de klantenservice.

Geen zorgen: als er geld is afgeschreven zonder dat je bestelling gelukt is dan wordt dit automatisch terug geschreven.

Bestelling wijzigen

U kunt de producten in je bestelling niet meer wijzigen nadat deze geplaatst is. Het is wél mogelijk je bestelling te annuleren zolang je nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen.

In het geval dat je een verkeerd adres heeft opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zij kunnen in sommige gevallen je bestellingsgegevens nog aanpassen voordat deze verzonden wordt.

Terugbetaling mislukte bestellingen

Afhankelijk van de reden waarom een bestelling mislukt is variëert de tijd tot het geld weer op je rekening staat. Wij streven er naar om onderstaande periodes te hanteren.

iDEAL: binnen 5 werkdagen.
Creditcard: binnen 10 werkdagen.
Cadeaubon/- code: binnen 1 werkdag weer opgewaardeerd. Tip: je kunt de waarde controleren in je account.

Grote aantallen bestellen

Als je een bestelling wilt plaatsen voor grotere aantallen kun je ook een offerte aanvragen.