Garantie

Uiteraard garanderen wij je dat het artikel dat je koopt in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken. Dit is de wetelijke garantie. Zolang je die stijltang aleen gebruikt om je haar te stijlen en niet om je brood te roosteren, komt het wel goed met dat normaal gebruik.

Als het niet zo is, zoeken we naar een goede oplossing. Afhankelijk van je artikelen regelen we een reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag zolang deze binnen de garantieperiode valt. De garantieperiode is afhankelijk van het artikel. De garantie die wij je bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel. Zo moet een oven bijvoorbeeld langer mee gaan dan een set oordopjes.

Uw factuur dient als je garantiebewijs. Deze bewaren wij voor je in je account zodat je deze nooit kwijt kunt raken.

Defect artikel bij aankomst

Indien je artikel defect is bij aankomst kun je gelijk contact opnemen met onze klantenservice. Wij gaan er dan voor zorgen dat je gelijk een nieuw artikel opgestuurd krijgen. Daarnaast voorzien wij je van een retourlabel zodat je geen kosten hoeft te maken voor het retour sturen van het defecte artikel. Je dient het defecte artikel binnen 14 werkdagen te retourneren, anders zal het artikel alsnog in rekening gebracht moeten worden.

Reparatie

Als je artikel kapot is gegaan is dat erg vervelend. In sommige gevallen valt dit onder de garantie. In dat geval kun je het artikel naar ons toesturen en zullen wij kijken of dit op te lossen is door middel van reparatie, of dat wij een nieuw artikel toesturen.

Mocht het artikel kapot zijn gegaan buiten de garantieperiode, of door redenen die niet binnen de garantie vallen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. In een aantal gevallen is het mogelijk om je een reparatie aan te bieden.

In het geval van een reparatie houden wij je op de hoogte van de status per mail.

Kosten

Er zitten geen kosten aan een reparatie of vervanging zolang deze onder de garantie valt.

Indien dit niet het geval is kan je het artikel naar ons toesturen voor onderzoek. Je gaat in dat geval akkoord met onderzoekskosten van €14,95, ongeacht het resultaat.

Als uit het onderzoek blijkt dat het product te repareren valt zullen de kosten hiervoor met je overlegd worden. Je kunt vervolgens kiezen of je het artikel wilt laten repareren.
Indien je er voor kiest het artikel niet te laten repareren kunnen wij je deze in de aangeleverde staat terug sturen, of wij recyclen het voor je geheel kostenloos.

In alle gevallen worden de gerepareerde artikelen kostenloos naar je terug verstuurd.

Doorlooptijd

In het geval van een reparatie binnen de garantie streven wij er naar binnen 15 werkdagen de repartie voldaan te hebben. Uiteraard zal het artikel eerder terug gestuurd worden indien dit mogelijk is.

In het geval van een reparatie buiten de garantie streven wij er naar binnen 5 werkdagen je uitslag te kunnen geven over het onderzoek. Bij deze uitslag zullen wij je ook op de hoogte stellen van de verwachte duur van de reparatie.